Czas realizacji zamówień
Dostawy zamówienia:
1) Po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Po otrzymaniu płatności rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz informowany o postępie naszych prac.
2) Niektóre produkty umieszczone w sklepie FamilyGarden, szczególnie większe gabaryty wysyłane są bezpośrednio z magazynów współpracujących z naszym sklepem producentów lub generalnych dystrybutorów.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
3) Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności.
Dostępność produktów
4) Przy każdym produkcie jest podany termin dni roboczych, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane - czas dostawy wynosi od 2 do 90 dni roboczych. W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. Przy zamówieniu różnych produktów, wysyłka może być realizowana etapami.
5. Zamówienia, które wpłyną w dni robocze po godzinie 14.00 oraz w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy będą traktowane jako otrzymane w następnym dniu roboczym.
6. Czas realizacji zamówienia będzie ustalany indywidualnie przez Sprzedającego w uzgodnieniu z Zamawiającym:
-
w przypadku zamówień niestandardowych, tj. zindywidualizowanych przez Klienta,
-
w przypadku braku towaru w stanach magazynowych Sprzedającego (o czym Sprzedający powiadomi Zamawiającego),
- w przypadku braku towaru w stanach magazynowych producenta lub generalnego dystrybutora u którego Sprzedający zamawia produkty (o czym Sprzedający niezwłocznie powiadomi Zamawiającego)
-
z przyczyn niezależnych od Sprzedającego np. braku produktów u dostawcy / producenta
7. Dostawa zamówień złożonych w sklepie FamilyGarden.pl realizowana jest poprzez firmy kurierskie i transportowe:
DPD, DHL, UPS, GLS, GEIS, PEKAES, INPOST, Pocztę Polską, jak również transport naszym dostawczym autem firmowym oraz zewnętrznymi firmami spedycyjnymi.
8. W przypadku płatności przelewem bankowym lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
9. W przypadku niektórych produktów gabarytowych np. zadaszeń, altan, domków narzędziowych, garaże, place zabaw oraz wiaty, których nie można zdjąć windą ze względu na duże gabaryty palety, należy je rozładować ręcznie. W takiej sytuacji obowiązek rozładunku jest po stronie Klienta. Prosimy się na to przygotować - przy odbiorze powinny być co najmniej 2 osoby. Kierowca nie ma obowiązku udziału w rozładunku, jednak poproszony najczęściej nie odmawia pomocy.