Reklamacje i zwroty
Reklamacje:
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.507972746.
Po pokwitowaniu odbioru paczki u kuriera istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
-
Prosimy przed odesłaniem reklamowanego produktu skontaktować się telefonicznie + 48 507 972 746 lub mailowo sklep@familygarden.pl z naszym biurem. Bez wcześniejszego kontaktu z nami zamówione produkty nie zostaną odebrane i wrócą do nadawcy.
-
Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie (wzór pisma reklamacji do pobrania tu: <reklamacja.pdf>), w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
-
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
-
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
-
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@familygarden.pl lub telefonicznie: +48.507972746. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Reklamacją nie są objęte:
• uszkodzenia wynikłe ze zdarzeń losowych lub innych okoliczności niezależnych od Sklepu
• uszkodzenia wynikłe przy przeróbkach wykonanych we własnym zakresie przez klienta
• uszkodzenia powstałe w wyniku niezgodnych z zalecanymi przez producenta zasadami użytkowania, konserwacji i przechowywania,
• uszkodzenia powstałe w wyniku naturalnego zużycia,
• zmiany tonacji wybarwienia powłoki lakierniczej, związanej z narażeniem jej na długotrwałe działanie promieni słonecznych, dymu tytoniowego lub podobnych.
Zwrot produktów
Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w maksymalnym terminie do 14 dni i wysyłając je na adres Sprzedającego podany w Regulaminie. Wzór oświadczenia zwrotu jest do pobrania tu <zwrot.pdf>
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
-
Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
-
Obowiązkiem klienta jest spakowanie i zabezpieczenie towaru przed wysyłką.
-
Prosimy nie odsyłać przesyłek bez kontaktu z naszym biurem - nie zostaną one odebrane i wrócą do nadawcy. Zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością odeślij do naszego magazynu w Warszawie, ulica Masłowiecka 8. UWAGA: Jeśli zakupiony produkt wysłany został z magazynu współpracującego z naszym sklepem producenta lub generalnego dystrybutora to wówczas należy go odesłać na adres który wskażemy Państwu poprzez email.
-
Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie <zwrot.pdf> w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
-
W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
-
Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na wskazany numer konta bankowego w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
-
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
-
Koszt zwrotu towaru pokrywa Klient. Konsument ponosi odpowiedzialność finansową za zmniejszenie wartości przedmiotu.
Gwarancja i serwis
-
Sprzedawane w naszym sklepie produkty posiadają gwarancję producenta. Czas gwarancji podany jest w opisach produktów / danych technicznych. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami. Podstawą skorzystania z gwarancji jest dowód zakupu (paragon, faktura, potwierdzenie dokonania przelewu).
Uwaga!: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.