Reklamacje i zwroty

Reklamacje: 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.507972746.

Po pokwitowaniu odbioru paczki u kuriera istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prosimy przed odesłaniem reklamowanego produktu skontaktować się telefonicznie + 48 507 972 746 lub mailowo sklep@familygarden.pl z naszym biurem. Bez wcześniejszego kontaktu z nami zamówione produkty nie zostaną odebrane i wrócą do nadawcy. 

  2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie (wzór pisma reklamacji do pobrania tu: <reklamacja.pdf>), w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

  3. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@familygarden.pl lub telefonicznie: +48.507972746. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Reklamacją nie są objęte:

•    uszkodzenia wynikłe ze zdarzeń losowych lub innych okoliczności niezależnych od Sklepu
•    uszkodzenia wynikłe przy przeróbkach wykonanych we własnym zakresie przez klienta
•    uszkodzenia powstałe w wyniku niezgodnych z zalecanymi przez producenta zasadami użytkowania, konserwacji i przechowywania,
•    uszkodzenia powstałe w wyniku naturalnego zużycia,
•    zmiany tonacji wybarwienia powłoki lakierniczej, związanej z narażeniem jej na długotrwałe działanie promieni słonecznych, dymu tytoniowego lub podobnych.

Zwrot produktów

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w maksymalnym terminie do 14 dni i wysyłając je na adres Sprzedającego podany w Regulaminie. Wzór oświadczenia zwrotu jest do pobrania tu <zwrot.pdf>

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 

  2. Obowiązkiem klienta jest spakowanie i zabezpieczenie towaru przed wysyłką. 

  3. Prosimy nie odsyłać przesyłek bez kontaktu z naszym biurem - nie zostaną one odebrane i wrócą do nadawcy. Zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością odeślij do naszego magazynu w Warszawie, ulica Masłowiecka 8.  UWAGA: Jeśli zakupiony produkt wysłany został z magazynu współpracującego z naszym sklepem producenta lub generalnego dystrybutora to wówczas należy go odesłać na adres który wskażemy Państwu przez email.

  4. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie <zwrot.pdf> w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. 

  5. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

  6. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na rachunek bankowy przypisany do karty.

  7. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

  8. Koszt zwrotu towaru pokrywa Klient.  Konsument ponosi odpowiedzialność finansową za zmniejszenie wartości przedmiotu.

Gwarancja i serwis

  1. Sprzedawane w naszym sklepie produkty posiadają gwarancję producenta. Czas gwarancji podany jest w opisach produktów / danych technicznych. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami. Podstawą skorzystania z gwarancji jest dowód zakupu (paragon, faktura, potwierdzenie dokonania przelewu).

Uwaga!: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl